پایگاه خبری دست دوز - خبر اقتصادی

پایگاه خبری دست دوز - خبر اقتصادی

 

رئیس کل دادگستری مازندران از احیای صنایع چوب و کاغذ این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

 

کنفدراسیون نساجی و پوشاک اروپا (Euratex) هشدار داده که جبران عوارض ناشی از بحران کووید- ۱۹ ممکن است به دلیل آشفتگی های اخیر در زنجیره تامین (مثل افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های حمل و نقل) و بروز مشکلات سیاسی در کشورهای اصلی تامین کننده، به خطر بیافتد.

 

انتظار می رود اندازه بازار جهانی چرخ خیاطی صنعتی در سال ۲۰۲۷ به ۳۹۶۴ میلیون دلار برسد و رشد متوسط سالانه معادل ۵.۳٪ از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۷ را تجربه کند.

 

 

بهترین طراحان و برندها، بین آنچه که به ما به آن نیاز داریم و آنچه که خواست ماست، تعادل کاملی را ایجاد می کنند.



بررسی مسئله فقر و میزان حقوق دریافتی در صنعت مد - مد, صنعت مد, صنعت پوشاک, تجارت منصفانه

 

 

شرکتهای تایوانی در سالهای اخیر به طور فزاینده ای در صنایع پوشاک و منسوجات و کفش ویتنام سرمایه گذاری کرده اند تا از فرصت های ارائه شده توسط قراردادهای تجارت آزاد (FTA) که امضا کرده است ، استفاده کنند. به طور معمول ، آنها به دلیل مزایای مربوط به بازار و حمایت از صنایع در منطقه اقتصادی کلیدی جنوبی ویتنام شامل شهر هوشی مین و استانهای Binh Duong و Dong Nai key سرمایه گذاری کرده اند.

 

 

امروزه بسیاری از افراد در حال شروع کسب و کاری کوچک در زمینه تولید پوشاک هستند. ممکن است شما نیز یکی از آنها باشید. با وجود اینکه راه اندازی یک کارخانه کار نسبتاً آسانی است، اما اداره آن با یک بودجه مشخص کار بس دشواری به نظر می آید. در ضمن در یک مجموعه کوچک، کنترل هزینه تولید به منظور مدیریت جریان پول بسیار مهم است.

r

 

برای طرفداران مدی که به مسائل زیست محیطی آگاه هستند، ماندگاری بیشتر لباس ها به عنوان اولین گام برای داشتن یک کمد لباس اخلاقی و پایدار محسوب می شود.

 

 

وقتی شما در حرفه مد وارد می شوید و قصد می کنید تا در مراحل اولیه تولید و توسعه محصول گام بردارید، یکی از مهمترین تصمیم هایی که باید بگیرید به ایجاد الزامات تولید پوشاک مربوط می شود. با این حال اگر تازه وارد این صنعت شده اید، کار کردن با کارخانه های تولید پوشاک می تواند یک کار ترسناک به نظر رسد. برنامه ریزی و تحقیق در این مرحله مهم هستند، چون همه تولید کنندگان لباس به روشی یکسان فعالیت نمی کنند. بسیاری از طراحان نوظهور و در حال رشد این مسئله را درک نمی کنند که چرا باید کارخانه ها، همه خط تولید لباس شما را از آغاز تا پایان کامل نمایند، در حالیکه ممکن است شما آنها را نخواهید. حفظ کنترل در طول طراحی و فرآوری همان چیزی است که می تواند برند شما را از بقیه متمایز نماید، بنابراین اگر مدل کسب و کار شما به این صورت باشد، چه گزینه هایی پیش رو دارید؟

 

اما اسلید ادمونسون (Emma Slade Edmondson)، مشاور بازاریابی استراتژیک به ما نشان می دهد که چگونه برندهای معتبر و شفاف می توانند راه خود را پیدا کنند، بدون اینکه در معرض انتقاد و مدیریت ریسک های مربوطه قرار گیرند.