پایگاه خبری دست دوز - خبر کیف و کفش

پایگاه خبری دست دوز - خبر کیف و کفش

 

عضو هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان صنایع چرم ایران افزایش ۲ برابری تولید در صنایع نساجی، پوشاک و چرم کشور در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ را نشانه توانایی بالا و تجربه ای ارزشمند درسال جهش تولید عنوان کرد.

 

 

رئیس کمیسیون آمار جامعه صنعت کفش ایران با بیان اینکه عراق به تنهایی سهم ۵۶ درصدی صادرات ایران را دارد، گفت: اما نوسانات قیمت‌ ارز و افزایش قیمت تمام شده داخلی باعث شده در بازار۳۷۴ میلیون دلاری عراق، سهم ایران از ۲۵ درصد در سال ۲۰۱۳ به حدود ۱۵.۷ درصد در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کند، اما سهم کشور چین در بازار عراق در همین دوره از ۲۵ درصد به ۵۱ درصد افزایش پیدا کرد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: گلیم بافی، جاجیم بافی، سفال، سرامیک، معرق چوب، صنایع چرمی و شیشه و آبگینه شاخص‌ترین رشته‌های صنایع دستی البرز هستند.

 

 

 

کفش هیدج سومین تولیدکننده کفش در کشور؛ به عنوان نمونه عینی و واقعی از یک مجموعه اشتغال خودجوش و صنعتی پایدار برای بقا و حفظ جایگاه خود نیازمند حمایت مسئولین است.

 

 

معاون توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه همدان در زمینه تولید و صادرات کیف و کفش چرم و مصنوعی پرچمدار کشور بوده است گفت: برای احیای این هنرصنعت باید مسئولان حمایت کنند.

 

 

یک کارآفرین حوزه چرم گفت: نبود استادکار ماهر و کارگر متخصص در رسته های شغلی مختلف از مهمترین مشکلات مجموعه کسب و کار امروز جامعه ما به شمار می رود.

 

 

یک شرکت سوئیسی از تولید کفش کتانی خبر داده که به طور کامل قابل بازیافت است و علاقمندان می‌توانند آن را به جای خرید اجاره کنند.

 

 

در این روز‌های نفس‌گیر که روزی ۴۶۰ نفر از هموطنانمان در نبرد با کرونا مغلوب می‌شوند، یک مغازه کیف و کفش در یکی از پاساژ‌های معروف چوب حراج به اجناسش زده و مردم به طوری که انگار کرونا رفته و ریشه‌کن شده است برای خرید یک جنس ۳۹ تومانی صف می‌کشند.

 

کفش تبریز از دیرباز به لحاظ کیفیت، تنوع و دوام شهره خاص و عام بوده و اولین کارخانه چرم سازی در ایران در سال 1308 در شهر تبریز شروع به فعالیت کرد، همچنین کفش تبریز در گذشته همواره در زمینه صادرات، گوی سبقت را از سایر صنایع ربوده و منبعی مهم برای ارتزاق مردم این شهر محسوب می‌شد.

 

 

دستیابی به تناسب محصول – بازار، گام مهمی در راستای اطمینان از موفقیت و دوام برند شماست. در این مطلب قصد داریم تا عوامل اصلی متمرکز بر بازار که باید در هنگام کار جهت دستیابی به تناسب محصول – بازار (PMF) مد نظر داشته باشید را بیان کنیم.