رجب طیب اردوغان، رئیسجمهور ترکیه در تلاش برای عادیسازی روابط دیپلماتیک و تجاری دوجانبه از عربستان سعودی بازدید کرد. پیش از سفر وی، گفتگوهای مجازی میان نورالدین نباتی، وزیر خزانه داری و دارایی ترکیه و محمد الجدان، همتای عربستانی وی انجام شد که در مورد تجارت و زمینه های سرمایه گذاری تبادل نظر کردند.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تربت حیدریه از صادرات محصولات صنایعدستی زوج هنرمند این شهرستان به کشورهای اروپایی و آمریکایی خبر داد.
جامعه جهانی برای رسیدن به هدف توافقنامه آب و هوایی پاریس (Paris Climate Agreement)، یعنی حفظ دمای کره زمین فقط 1/5 درجه بالاتر از سطح های پیش صنعتی، باید انتشار کربن را تا سال 2050 به صفر برسانند. این مسئله بدین معناست که گرایش های کنونی افزایش انتشار کربن باید تا سال 2020 به اوج خودش برسد و سپس به سرعت کاهش پیدا کند.
تولید پنبه ترکیه براساس پیش بینی ها در سال بازاریابی (MY) 23/2022 با این فرض که کشاورزان در واکنش مثبت به قیمت های بالای پنبه، بیشتر به سمت کشت این محصول گرایش پیدا کنند، به 925000 تن (MT) یعنی 4.2 میلیون عدل می رسد.
اتصالات و مفاصل رباتیک میتوانند لباسهای فضایی آینده را برای فضانوردان راحتتر کنند.
چگونه می توان هزینه تولید پوشاک را به حداقل رساند؟ Minimize Production Cost in Garment Manufacturing
امروزه بسیاری از افراد در حال شروع کسب و کاری کوچک در زمینه تولید پوشاک هستند. ممکن است شما نیز یکی از آنها باشید. با وجود اینکه راه اندازی یک کارخانه کار نسبتاً آسانی است، اما اداره آن با یک بودجه مشخص کار بس دشواری به نظر می آید.
هدف از برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات بروز صنعت مد و پوشاک است. پیش بینی می شود که از نمایشگاه مد ۱۴۰۰ استقبال خوبی به عمل آید.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه دفتر مدیریت، تامین و تنظیم بازار و دفتر پژوهش و فناوری در تمام دفاتر پخش شده، گفت: مرکز برنامه ریزی دخانیات با دفتر صنایع غذا و دارو ادغام شده و مرکز ملی فرش نیز به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منتقل خواهد شد.
به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک بخش قابل توجه بازار داخل دست تولیدکنندگان نیست، بلکه دست شبکه غیرقانونی و غیررسمی است.
امروزه از هوش مصنوعی (AI) برای بازسازی و مدرن سازی یکی از بزرگ ترین و رقابتی ترین صنایع بازار استفاده می شود. این فناوری جدید، اصطلاحی رایج و مد روز است که در هر جایی شنیده می شود؛ اما سوال این است که چگونه می توان از آن برای ارتقا و بهبود شرایط یکی از بزرگترین صنایع سراسر جهان استفاده کرد؟ در حال حاضر از AI برای افزایش بهره وری تولید لباس و ارتقای وضعیت شرکت ها استفاده می شود. در واقع می توان از فناوری های نوظهور برای ارتقای پایداری و خلق تجربیات شخصی و سفارشی مشتریان استفاده نمود.