پایگاه خبری دست دوز - خبر اقتصادی

پایگاه خبری دست دوز - خبر اقتصادی

 

 

امروزه بسیاری از افراد در حال شروع کسب و کاری کوچک در زمینه تولید پوشاک هستند. ممکن است شما نیز یکی از آنها باشید. با وجود اینکه راه اندازی یک کارخانه کار نسبتاً آسانی است، اما اداره آن با یک بودجه مشخص کار بس دشواری به نظر می آید. در ضمن در یک مجموعه کوچک، کنترل هزینه تولید به منظور مدیریت جریان پول بسیار مهم است.

r

 

برای طرفداران مدی که به مسائل زیست محیطی آگاه هستند، ماندگاری بیشتر لباس ها به عنوان اولین گام برای داشتن یک کمد لباس اخلاقی و پایدار محسوب می شود.

 

 

وقتی شما در حرفه مد وارد می شوید و قصد می کنید تا در مراحل اولیه تولید و توسعه محصول گام بردارید، یکی از مهمترین تصمیم هایی که باید بگیرید به ایجاد الزامات تولید پوشاک مربوط می شود. با این حال اگر تازه وارد این صنعت شده اید، کار کردن با کارخانه های تولید پوشاک می تواند یک کار ترسناک به نظر رسد. برنامه ریزی و تحقیق در این مرحله مهم هستند، چون همه تولید کنندگان لباس به روشی یکسان فعالیت نمی کنند. بسیاری از طراحان نوظهور و در حال رشد این مسئله را درک نمی کنند که چرا باید کارخانه ها، همه خط تولید لباس شما را از آغاز تا پایان کامل نمایند، در حالیکه ممکن است شما آنها را نخواهید. حفظ کنترل در طول طراحی و فرآوری همان چیزی است که می تواند برند شما را از بقیه متمایز نماید، بنابراین اگر مدل کسب و کار شما به این صورت باشد، چه گزینه هایی پیش رو دارید؟

 

اما اسلید ادمونسون (Emma Slade Edmondson)، مشاور بازاریابی استراتژیک به ما نشان می دهد که چگونه برندهای معتبر و شفاف می توانند راه خود را پیدا کنند، بدون اینکه در معرض انتقاد و مدیریت ریسک های مربوطه قرار گیرند.

 

 

آخرین بحران مالی جهانی به ما آموخت که پایداری در مواقع بحرانی، خطرات زیادی را پشت سر می گذارد. کولی وونگ (Qiulae Wong)، رئیس بازاریابی یکی از مجلات اینترنتی در این مطلب مشخص می کند که چرا باید این بار هم پایداری از محیط زیست مورد توجه قرار گیرد.

 

 

وقتی متعهد به انجام پایداری در کسب و کارتان شدید، باید چه کاری انجام دهید؟ ممکن است وظایف پیش روی شما ترسناک به نظر برسند، اما مجموعه ابزارهایی وجود دارند که در تمام مراحل خلق استراتژی و تبدیل کردن آن به یک فعالیت، شما را همراهی خواهند کرد.


 

بازار جهانی خرده فروشی لباس در حال حاضر سالانه حدود ۱/۳۴ تریلیون دلار ارزش دارد. اگر فروش کفش و جواهر آلات نیز در نظر گرفته شود، این ارزش به حدود ۲ تریلیون دلار خواهد رسید. در صورتیکه میزان پولی که مصرف کنندگان برای خرید لباس، کفش و جواهرآلات هر سال اختصاص می دهند را در نظر بگیریم مشاهده می کنیم که این مبلغ با ترکیبی از تولید ناخالص داخلی (GDP) 126 کشور فقیر جهان برابر است یا فقط کمی از اندازه اقتصاد ایتالیا بزرگتر خواهد بود.

در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال (digital marketing) یکی از جنبه  های کلیدی فعالیت  های بازاریابی است. در این مطلب به روش  های مختلفی که برای ارتقای برند جدیدتان با استفاده از منابع آنلاین پیشرو نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

چگونه تجارت موفقیت آمیز تی شرت را آغاز کنیم؟

شرکت های تولید کننده لباس با ارسال محموله ها به انبارها، توزیع کنندگان و خرده فروشان با مشکل مواجه و به نوعی با انجام این کار غریبه هستند. اکنون با توجه به وجود مراکز خرید که بدون دردسر در سراسر دنیا فعالیت می کنند، اینگونه شرکت ها به مدیریت مقرون به صرفه و کارآمد هزینه های حمل و نقل از جمله شبکه های جهانی انبارداری و حمل مستقیم به مشتری بیش از گذشته نیاز دارند.