پایگاه خبری دست دوز - خبر کیف و کفش

پایگاه خبری دست دوز - خبر کیف و کفش

 

جلسه بررسی راهکارهای توسعه زنجیره صنعت پوشاک، چرم، کیف و کفش عصر امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

 

مشهد- بازار کیف و کفش هم مانند برخی از کالاهای دیگر در آستانه عید نوروز معمولاً پررونق است اما امسال گرانی به‌گونه‌ای دیگر پا در کفش تولیدکننده و مصرف‌کننده گذاشته است!

احمد گازرانی گفت: تولیدکنندگان همدان در زمینه تولید کفش‌های زنانه عملکرد بسیار موفقی دارند، به طوری‌که ۹۰ درصد از کفش‌های زنانه بازار همدان حاصل تولیدی‌های همدان است.

چرم یک کالای لوکس است اما می‌توان فرهنگ استفاده از کالای چرم ایرانی را در بین مردم رواج داد؛ تا به جای خرید سالانه چند کیف و کفش مصنوعی وارداتی با کیفیت پایین، از کالای ایرانی حمایت شود.

بسیار حائز اهمیت است. برای آنکه بتوانید مدت طولانی از محصولات چرمی استفاده کنید و عمر آن را بالا ببرید حتما باید روش های مراقبت از آن را بدانید. اگر می خواهید کالای چرمی تان مانند روز اول براق و سالم بماند، از روش های مراقبتی که برایتان قرار داده ایم استفاده کنید.

 

چین اصلی ترین صادر کننده در حوزه کالاهای چرمی است و از سوی دیگر بخش کفش های چرمی بیشترین سهم را از کل درآمد جهانی صنایع کالاهای چرمی به خود اختصاص داده است.

یک‌صد و چهل و ششمین جلسه هیات‌مدیره جامعه صنعت کفش ایران ساعت ۹ روز دوشنبه نهم اسفندماه در در محل خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت‌ فارس ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد نظارت بر بازار استان طی یکماهه دی امسال، به جدیت این دستگاه در برخورد با فساد و تخلفات موجود در بازار تاکید کرد.

 

صنعتگران حوزه کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته، ضمن تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی و همه صنایع از جمله صنعت کیف و کفش کشور، در سایه تحریم‌ها شکل گرفت، اما تحریم‌ها فرصتی مناسب برای ارتقا توانمندی‌های داخلی از تولید مواد اولیه تا محصول نهایی و ماشین‌آلات بود، ابراز نگرانی کردند که در صورت احیا برجام، تولید داخل نادیده گرفته شود.