پایگاه خبری دست دوز - شهروند خبرنگار

ششصد و یازدهمین شماره مجله فیلم ویژه‌نامه نوروز ۱۴۰۳در پرونده‌ای پیشگامانه با عنوان سینما و نفت  به مناسبت روز ملی نفت، به بررسی و معرفی فیلم‌های مستند حوزه نفت پرداخته است.

 شماره ۶۰۶ ماهنامه سینمایی فیلم، ویژه‌نامه آبان ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. عکس روی جلد این شماره داریوش مهرجویی، عکسی از آبان ملک محمدی است.

با احترام، این شماره تقدیم می‌شود به روح داریوش مهرجویی

 

در کنار فیلم‌های جریان اصلی در سراسر جهان که روز به روز با تنوع بیشتر و اهداف تجاری گسترده‌تر تولید و اکران می‌شوند، همواره فیلم‌های جریان مستقل نیز رویکردی هوشمندانه به خود گرفته و سعی در یافتن جایگاه ویژه در کانون توجه مخاطبان بین‌المللی سینما دارند.

شماره 602 ماهنامه فیلم ویژه‌نامه مرداد 1402 منتشر شد و در سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار دارد.

مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه امسال آنفلوآنزا شیوعش را در ایران خیلی زود آغاز کرد، گفت: در حال حاضر ویروس غالب در کشور، آنفلوآنزا است.

 

hحتمالاً این جمله را در دوران کودکی به کرات شنیده اید که اجازه نده ساس ها در طول خواب گازت بگیرن. اما حالا که بزرگ شده ایم چگونه می توانیم به ساس ها اجازه ندهیم که ما را گاز بگیرند؟ پاسخ به این سوال منوط به یاد گرفتن نحوه شستشوی لباس هایی است که در معرض ساس قرار گرفته اند.

کتاب پوسترهای انقلاب، که شامل مجموعه‌ای از پوسترهای منتشر شده در ماه‌های پایانی سال 57 و پس از آن تا سال 1360 است در سال 1402 توسط نشر نظر منتشر خواهد شد.

 

 

اگر به دنبال خرید ورق خشک کن یا درایر شیت (Dryer Sheet) هستید، بهتر است به جای رفتن به یک فروشگاه و خرید هر چیزی که دم دست تان آمد؛ توصیه های ما را دنبال کنید تا خرید خوب و مناسبی داشته باشید. ورق های خشک کن انواع مختلفی دارند؛

 

 

هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از شستن لباس های خود متوجه شوید که آنها کوچک شده اند. تازه ماجرا زمانی بغرنج تر می شود که سعی کنید با کمک یک فرد دیگر لباس را بکشید. اما نیازی به نگرانی است؛ چون ما در این مطلب به شما می گوییم که چگونه می توانید لباس های خود را دوباره از هم باز کنید.

 

کپک ها نوعی قارچ هستند که در هر سطحی رشد می کنند. هاگ ها (تخم قارچ ها) در داخل و خارج از خانه یافت می شوند و در صورت وجود رطوبت به تکثیر خواهند پرداخت. این کپک ها نه تنها تاثیری منفی برای سلامتی انسان ها دارند؛ بلکه بوی شدید و ناخوشایندی نیز از خود ساطع می کنند.