پایگاه خبری دست دوز - عناوین‌ کل‌ اخبار

 

عضو هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان صنایع چرم ایران افزایش ۲ برابری تولید در صنایع نساجی، پوشاک و چرم کشور در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ را نشانه توانایی بالا و تجربه ای ارزشمند درسال جهش تولید عنوان کرد.

 

 

محققان پارچه ای ابداع کرده اند که یک طرف آن بدن را گرم و طرف دیگر بدن را خنک می کند.

 

 

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۱۰۰ طرح صنایع‌دستی و تسهیلات کرونایی در قالب ۸۲۴ طرح به صنعتگران استان خراسان رضوی طی یک‌ سال گذشته اعطا شده است.

دوشنبه, 10 خرداد 1400 ساعت 11:25

تاکید بر استفاده از صنایع دستی در مد

 

جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور اعضای کارگروه سه‌شنبه (چهارم خرداد ماه) در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

دبیرکل اتاق اصناف ایران از شناسایی رسته های تولیدی صنفی دارای اولویت صادراتی اصناف ایران خبر داد و گفت: در این مسیر بر واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت بالقوه و بالفعل صادارتی هستند، نظیر صنف چرم، کیف و کفش، پوشاک، زیور الات و سنگ های قیمتی، صنایع چوبی و مبلمان و برخی رسته‌های خدمات فنی مانند تعمیر خودروهای سنگین و نیز تاسیسات تمرکز شده است.

 

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از رونق قاچاق پوشاک در پی کاهش فروش پوشاک ناشی از محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ برند خارجی در سطح کشور مجوز فعالیت ندارد و در آخرین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق مقرر شد تابلوهای این برندها جمع‌آوری شود. 

دوشنبه, 03 خرداد 1400 ساعت 08:58

مهم‌ترین مانع صادرات چیست؟

 

 

دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه ۹۸ درصد بنگاه‌های ایران در بخش تولید، توزیع و خدمات بنگاه‌های کوچک و متوسط یا SME ها هستند، تاکید کرد که که بزرگترین مشکل این بنگاه‌ها برای توسعه صادرات و حضور در بازارهای صادراتی، جمع‌آوری اطلاعات بازار و نیز تحقیقات بازار است.

یکشنبه, 02 خرداد 1400 ساعت 09:25

کسی لباس ترک نمی خرد

 

رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید شرایط به وجود آمده پس از شیوع کرونا یکی از مهم‌ترین صنایع اقتصادی ترکیه از جمله پوشاک را نیز تحت تاثیر قرار داده و میزان خرید ایرانی ها با توجه به کاهش سفرهای بین المللی، توقف مراسم‌ها و مشکلات اقتصادی به شدت کاهش یافته است.

 

 

رئیس کمیسیون آمار جامعه صنعت کفش ایران با بیان اینکه عراق به تنهایی سهم ۵۶ درصدی صادرات ایران را دارد، گفت: اما نوسانات قیمت‌ ارز و افزایش قیمت تمام شده داخلی باعث شده در بازار۳۷۴ میلیون دلاری عراق، سهم ایران از ۲۵ درصد در سال ۲۰۱۳ به حدود ۱۵.۷ درصد در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کند، اما سهم کشور چین در بازار عراق در همین دوره از ۲۵ درصد به ۵۱ درصد افزایش پیدا کرد.

سه شنبه, 28 ارديبهشت 1400 ساعت 14:31

صنعت نساجی و چرم کور نیازمند فناوری روز است

 

عضو انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز رفع عقب ماندگی و بازگشت این صنایع به رونق سال های قبل از تحریم ها در کشور را مستلزم ترغیب و تشویق کارآفرینان به سرمایه گذاری همراه با حمایت دولت در به روز رسانی فناوری این صنایع عنوان کرد.

 

 

نایب رئیس انجمن صنایع نساجی ایران گفت: اگر شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، کف عرضه مواد اولیه صنایع نساجی را رعایت کند، مشکل کمبود مواد اولیه تولید کنندگان این صنعت، حل می‌شود.

 

رئیس کل دادگستری مازندران از احیای صنایع چوب و کاغذ این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

به گفته کارشناسان ارزش بازار جهانی چرم از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ سالانه ۵.۴ درصد رشد می کند و تا چهار سال آینده به بالغ بر ۶۲۹ میلیارد دلار می رسد این در حالی است که کشور ایتالیا کماکان پیشتاز بازار تجارت جهانی چرم است.

 

 

محققان پارچه ای ابداع کرده اند که یک طرف آن بدن را گرم و طرف دیگر بدن را خنک می کند.

 

 

به گزارش دست دوز نیوز به نقل از ایرنا،  عضو هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان صنایع چرم ایران افزایش ۲ برابری تولید در صنایع نساجی، پوشاک و چرم کشور در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ را نشانه توانایی بالا و  تجربه ای ارزشمند درسال جهش تولید عنوان کرد.

 

 

کنفدراسیون نساجی و پوشاک اروپا (Euratex) هشدار داده که جبران عوارض ناشی از بحران کووید- ۱۹ ممکن است به دلیل آشفتگی های اخیر در زنجیره تامین (مثل افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های حمل و نقل) و بروز مشکلات سیاسی در کشورهای اصلی تامین کننده، به خطر بیافتد.

 

انتظار می رود اندازه بازار جهانی چرخ خیاطی صنعتی در سال ۲۰۲۷ به ۳۹۶۴ میلیون دلار برسد و رشد متوسط سالانه معادل ۵.۳٪ از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۷ را تجربه کند.

 

 

صنعت چرم و تولید محصولات چرمی صنعتی است که می‌تواند زباله صنایع دیگر را به کالا تبدیل کند.

"

 

مفهوم پایداری گرایش جدیدی است که توسط غول تولید پوشاک جهان یعنی H&M با عنوان “داستان های نوآوری” راه اندازی شده است.

 

 

بزرگترین خرده فروش آنلاین چین یعنی JD.com، پس از امضای توافق نامه همکاری با Namshi که پلتفرم ارائه دهنده مد و لایف استایل متعلق به مراکز خرید Emaar دبی است، وارد بازار خاورمیانه می شود.

چهارشنبه, 18 فروردين 1400 ساعت 11:07

تفاوت بین مد و استایل Difference between Fashion and Style

 

 

مقایسه بین مد و استایل

مد و استایل دو اصطلاح رایجی هستند که این روزها بسیار توسط جوانان مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال آنها در مورد این اصطلاحات سردرگم هستند و هنوز تفاوت های بین این دو را نمی دانند.

 

 

برای محافظت بیشتر در هنگام تصادف با موتورسیکلت چندین شرکت در حال توسعه فناوری کیسه هوا برای موتورسیکلت ها هستند از جمله یک شلوار جین بادی که برای محافظت از پاهای موتورسوار طراحی شده است.

 

 

قزوین - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از تلاش برای ساماندهی شهرک چرم‌سازی استان قزوین در سریع‌ترین زمان ممکن خبر داد.

 

استفاده نوآورانه از سیم های برق دور ریخته شده توسط الکساندرا سیپا ، طراح مد رومانیایی مستقر در انگلستان که با استفاده از آنها سبک جدیدی را در طراحی لباس ها و لوازم جانبی پایه گذاری کرده است. سیپا ۲۳ ساله است و به تازگی فارغ التحصیل مد از دانشگاه مرکزی سن مارتینز لندن است.

 

 

اجرای سفارش صادرات پوشاک برخلاف آنچه به نظر می آید، اصلاً کار آسانی نیست. بازارپرداز پوشاک از زمان دریافت سفارش تا زمان حمل آن با چالش های زیادی مواجه می شود. اگر بازارپرداز دقیقاً بر اجرای سفارش نظارت داشته باشد، می تواند ضمن حل مشکلات، سفارش را نیز به موقع حمل کند.

 

 

تقریباً سراسر جهان به این امر اذعان دارند که بخش پوشاک آماده کشورهای آسیایی می تواند محصولاتی با کیفیت تر و ارزانتر از سایر کشورهای تولید کننده جهان بسازد.

 

مسئول ثبت میراث منقول( اشیاء ) تاریخی اداره کل خراسان جنوبی گفت: کفش چرمی تاریخی خراسان جنوبی در فهرست میراث ملی ثبت شد.


هدف اصلی بازارپرداز پوشاک در بازارپردازی به دست آوردن سود برای شرکت متبوعش است.

چهارشنبه, 20 اسفند 1399 ساعت 11:08

انواع مختلف کالای پوشاک Types of Garments Merchandis

 

 

 

بازارپردازی پوشاک یکی از چالش برانگیزترین مشاغل در جهان محسوب می شود. بازارپردازی پوشاک به فروش محصولات به مصرف کننده خرد کمک می کند. یک بازارپرداز پوشاک ضمن تحلیل مشتریان و مصرف کنندگان، باید رفتار آنها را به منظور فروش محصولات پوشاک پایش کند.

 

انجمن صادرکنندگان پوشاک استانبول (IHKIB) به این نتیجه رسیده که بخش پوشاک ترکیه و یکپارچه سازی عمودی آن می تواند در دنیای پس از شیوع همه گیری بیشتر معروف شود.

صفحه7 از17