آخرین بحران مالی جهانی به ما آموخت که پایداری در مواقع بحرانی، خطرات زیادی را پشت سر می گذارد. کولی وونگ (Qiulae Wong)، رئیس بازاریابی یکی از مجلات اینترنتی در این مطلب مشخص می کند که چرا باید این بار هم پایداری از محیط زیست مورد توجه قرار گیرد.
کیسه های پلاستیکی، راز آلودگی صنعت مد هستند. سالانه نیم میلیارد از آنها تولید و دور ریخته می شوند. هر ساله وزنی معادل با وزن ۸۰۰۰ فیل، پلاستیک یکبار مصرف در قالب کیسه های پلاستیکی توسط صنعت مد به محل های دفن زباله منتقل می گردد. اکثر این کیسه های پلاستیکی محافظتی، قابل بازیافت نیستند و در نهایت به محل دفن زباله می روند.
دستیابی به تناسب محصول – بازار، گام مهمی در راستای اطمینان از موفقیت و دوام برند شماست. در این مطلب قصد داریم تا عوامل اصلی متمرکز بر بازار که باید در هنگام کار جهت دستیابی به تناسب محصول – بازار (PMF) مد نظر داشته باشید را بیان کنیم.
تولید پایدار در هند از رونق زیادی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم تا پنج دلیل بیاوریم که چرا باید برای تامین منابع پایدار به هندوستان چشم داشته باشید.
در صورتیکه یک برند مد از محل تولید، چگونگی و مواد سازنده هر بخش از مجموعه اش اطلاع داشته باشد، می تواند خود را یک برند پایدار و سه بعدی تصور کند. در این مطلب به هر چیزی که باید در مورد برنامه ریزی زنجیره تأمین بدانید، اشاره خواهد شد.
وقتی متعهد به انجام پایداری در کسب و کارتان شدید، باید چه کاری انجام دهید؟ ممکن است وظایف پیش روی شما ترسناک به نظر برسند، اما مجموعه ابزارهایی وجود دارند که در تمام مراحل خلق استراتژی و تبدیل کردن آن به یک فعالیت، شما را همراهی خواهند کرد.
رییس اتحادیه کفاشان و سراجان تبریز گفت: با شیوع ویروس کرونا ۹۷ درصد از صنعت کیف و کفش تبریز متاثر از این بیماری شده است.
بازار جهانی خرده فروشی لباس در حال حاضر سالانه حدود ۱/۳۴ تریلیون دلار ارزش دارد. اگر فروش کفش و جواهر آلات نیز در نظر گرفته شود، این ارزش به حدود ۲ تریلیون دلار خواهد رسید. در صورتیکه میزان پولی که مصرف کنندگان برای خرید لباس، کفش و جواهرآلات هر سال اختصاص می دهند را در نظر بگیریم مشاهده می کنیم که این مبلغ با ترکیبی از تولید ناخالص داخلی (GDP) 126 کشور فقیر جهان برابر است یا فقط کمی از اندازه اقتصاد ایتالیا بزرگتر خواهد بود.
سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی پارچه ، نخ ، الیاف ، بافندگی ، ریسندگی ، رنگرزی ، چاپ ، تکمیل و ماشین آلات نساجی و صنایع وابسته و مواد شیمیایی که توسط سازمان نمایشگاه های Tüyap و Teknik سازماندهی شده است از بیست و دوم تا بیست و ششم ژوئن ۲۰۲۱ ( یکم تا پنجم تیر ماه ۱۴۰۰) با همکاری TEMSAD ( انجمن صنعتگران نساجی و ماشین آلات ترکیه ) در مرکز نمایشگاه ها و همایش هایTÜYAP در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود و بیش از ۱۰۰۰ شرکت تولید کننده نساجی جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را ارائه می دهند.
نوآوری های صنعت نساجی - صنعت نساجی, تکنولوژی نساجی, آینده نساجی
سفر به الیاف پارچه